یو پی اس apc

یو پی اس | باتری یو پی اس | یو پی اس apc

یو پی اس apc

یو پی اس | باتری یو پی اس | یو پی اس apc

استفاده از یو پی اس در دوربین های مدار بسته

تجهیزات دوربین مدار بسته بخش مهمی از سیستم امنیتی هر مشاغل را تشکیل می دهد و برای عملکرد مؤثر به منبع برق ثابت نیاز دارد. به همین دلیل از تأمین برق اضطراری (UPS) برای تأمین منبع تغذیه مداوم به سیستم دوربین مدار بسته در صورت قطع برق و یا سنسور برق، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سیستم های یو پی اس برای دوربین مدار بسته باید ساده، قابل اعتماد و مقرون به صرفه باشد. سیستم های یو پی اس تعاملی و تک فاز خط CertaUPS ایده آل هستند.

  • استفاده از یو پی اس در دوربین های مدار بسته :

بسیاری از شما ممکن است فکر کنید دوربین های امنیتی IP، شبکه خانگی شما را تسریع می کند اما هرگز نمی دانستید که مصرف برق در دوربین های امنیتی، دوربین های مدار بسته یا سیستم های امنیتی به چه اندازه است. بنابراین، چقدر از قدرت دوربین های آنالوگ، دوربین های امنیتی PoE / بی سیم، DVR / NVR یا سیستم های امنیتی استفاده می کنید؟ آیا دوربین های امنیتی از برق زیادی استفاده می کنند؟ چقدر برای اجرای یک دوربین مداربسته هزینه می شود؟ چند وات از دوربین های امنیتی استفاده می شود؟ مصرف برق دوربین های امنیتی CCTV/IP بدون عملکرد آن تقریبا 2-4 وات خواهد بود.

علاوه براین، دوربین های امنیتی ممکن است شامل سوئیچ/ انژکتور POE باشد که ممکن است در مصرف برق افزوده شود. به طور کلی، دوربین های امنیتی، دوربین های آنالوگ، دوربین مداربسته یا دوربین های امنیتی IP PoE، به عنوان ابزارهای دیگر مانند کامپیوتر مصرف نمی کنند آنها فقط به برق کم نیاز دارند تا کار کنند.


آیا DVR / NVR از برق زیادی استفاده می کند؟ 

DVR / NVR تمایل دارند کمی بیشتر از دوربین های امنیتی یا PoE استفاده کنند. به طور کلی سیستم های دوربین امنیتی به انرژی گرسنه نیستند و هزینه های زیادی برای انجام این کار ندارند زیرا هزینه های سخت افزاری سیستم امنیتی با DVR / NVR برابر است. بنابراین، اگر شما آنها را به درستی نگه دارید می توانند در بلند مدت مورد استفاده قرار گیرند.


استفاده از یو پی اس در دوربین های مدار بسته

چگونگی کاهش هزینه ها در دوربین های مدار بسته :

با اینکه دوربین های امنیتی مدار بسته روزانه برق خود را نمی گیرند اما نوع و تعداد دوربین های امنیتی و همچنین زمان نظارت و دمای کار آنها متفاوت است. بنابراین، مهم است که اقدامات لازم را برای کاهش مصرف انرژی دوربین ها یا سیستم های امنیتی انجام دهیم. مثلا خرید دوربین های امنیتی قابل اعتماد، سیم و کابل های با کیفیت تنظیمات دوربین های خود را نجات دهید تا بتوانید قدرت را با سفارشی کردن تشخیص حرکت، بهینه سازید. با وجودی که یک سیستم امنیتی خانگی تنها بخش کوچکی از مصرف انرژی خانوار را مصرف می کند گام کوچکی برای برآوردن سیستم ایمنی خانه شما خواهد داشت. صرفه جویی در هزینه های انرژی را کاهش نخواهد داد، بلکه در نهایت باعث کاهش اثرات کربن خواهد شد.


اهمیت داشتن یو پی اس برای دوربین های مدار بسته :

بدون نصب سیستم ups ،خرابی و قطع برق، باعث از بین رفتن قدرت سیستم دوربین مدار بسته شده و باعث توقف آنها می شوند. یک سیستم یو پی اس با تأمین برق به طور مداوم موجب مسدود شدن جریان برق و نگه داشتن برق در یک سطح پایدار در هنگام قطع یا سنسور برق می شود.


چگونه سیستم UPS در تجهیزات دوربین مدار بسته متصل می شود؟

سیستم های یو پی اس در دوربین مدار بسته، به منبع تغذیه خام و واحد امنیتی DVR و برق به دوربین DVR و CCTV و همچنین شارژ باتری یو پی اس متصل است. در صورت خرابی یا سنسور برق، یو پی اس به طور خودکار تنها منبع انرژی برای کلیه تجهیزات دوربین مدار بسته خواهد بود.


http://makelsanco.ir/use-ups-in-cctv-cameras/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.